În primul semestru al anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate Grupul de firme Agricola Bacău a atins deja creşterea estimată pentru acest an a cifrei de afaceri, respectiv + 17,51% faţă de cifra de afaceri înregistrată în prima jumătate a anului 2009. "Apreciam aceste cifre ca fiind un rezultat bun, în condiţiile în care consumul scăzuse cu 18 procente la începutul acestui an. În trimestrul al doilea piaţa şi-a mai revenit, cu toate că primele 5 luni indică, în continuare, o scădere a consumului cu 4%. Cu toate acestea, Agricola Bacău s-a adaptat foarte bine la cerinţele şi aşteptările consumatorilor şi clienţilor săi", a declarat, într-un comunicat, Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău. La salamurile crud-uscate şi preparatele fierte afumate, obţinute la Salbac Dry Salami, vânzările au înregistrat, în primele şase luni 2010 faţă de perioada similară a anului trecut, creşteri semnificative: + 42% în volum şi, respectiv, +48,8% în valoare, în condiţiile unei pieţe staţionare.
Aici se remarcă în continuare sortimentul nostru cu cea mai mare notorietate, Salamul de Sibiu Agricola Bacău - lider pe piaţă, conform MEMRB România. Astfel, la 31 mai 2010, la două luni după precedenta măsurătoare de piaţă, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacău a continuat să urce în preferinţele consumatorilor, înregistrând o cotă de piaţă în volum de 36%, care îl situează pe poziţia de lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România. În ceea ce priveşte cota de piaţă valorică, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacău deţine 38% din segment, conform MEMRB România.
La nivelul Grupului, Agricola Bacău şi-a bugetat o creştere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marjă netă de 3,5 - 4%, în condiţiile în care piaţa va accepta inevitabilele creşteri ale preţurilor.
În primul semestru al anului 2