Un model Sport Utility Vehicle (SUV) construit de Lamborghini pare să fie un non-sens, dar şi o sfidare la adresa iubitorilor mărcii. Totuşi, Lamborghini fac parte din giganticul grup auto Volkswagen, care mai are în oferă un SUV supersportiv:Porsche Cayenne. Aşa că, visul unora, dar coşmarul multora, poate deveni realitate. Platforma utilizată pentru Cayenne şi Touareg ar putea sta la baza primul model de teren pe care marca sportivă italiană îl va scoate pe piaţă din 1993 încoace.
Oricum, italienii nu sunt la prima ispravă în domeniul maşinilor cu tracţiune integrală. Între 1986 şi 1993 Lamborghini a produs modelul LM2002, un monstru mecanic, care semăna mai mult a tanc, decât a automobil. Oricum, compania l-a dezvoltat mai mult la cererea armatei italiene, aceasta fiind şi principalul client.
Cum industria auto se află în plină cirză, iar managerii nu mai ştiu cum să crească vânzările, conducerea Lamborghini visează să calce pe urma succesului iniţiat de Porsche prin modelul Cayenne. SUV-ul sport din Stuttgart s-a dovedit un succes mai mare decât se aşteptau iniţial conducerea.
Destinat Orientului Mijlociu
Noul SUV Lamborghini se va adresa mai ales clienţilor din Orientul Mijlociu. Momentan, nu se cunosc detalii legate de design şi de stilul pe care le va adopta noul model italian, însă există mulţi specialişti care „arată cu degetul” către vechiul „tractor” LM002, pickup-ul de teren construit de Lamborghini până în 1993. Rămâne de văzut dacă italienii vor adopta un design care se va baza pe linii pătrăţoase sau dacă aceştia vor colabora intens cu Italdesign Giugiaro, compania de creaţie recent cumpărată de Volkswagen prin Automobili Lamborghini, pentru dezvoltarea unui model care să păstreze spiritul dinamic al modelelor de şosea ale mărcii.
Colosul şoselelor
LM002 a fost produs de Lamborghini între 1986 şi 1993, porecla a