UPC România a anunţat ieri un nou canal de vânzare în parteneriat cu reţeaua de magazine Domo, prin care clienţii care vin în magazinele retailerului de electrocasnice au ocazia să testeze, pe lângă LCD-uri, plasme şi LED-uri, şi serviciile de televiziune digitală ale UPC inclusiv serviciile premium HD şi DVR. Clienţii interesaţi au posibilitatea să plaseze o comandă pentru serviciul dorit. Cererea completată în magazin este ulterior procesată de către departamentul de telesales al UPC care validează informaţiile primite şi disponibilitatea reţelei în zona solicitată.
Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu DOMO va fi disponibil în 28 de locaţii din 20 de oraşe. Oraşele în care va funcţiona canalul de vânzări sunt: Bucureşti, Bistriţa, Câmpina, Brăila, Buzău, Galaţi, Breaza, Botoşani, Focşani, Bacău, Roman, Iaşi, Târgovişte, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj şi Zalău. "Noul parteneriat se aliniază strategiei de optimizare şi restructurare pe care o aplicăm încă de anul trecut cu rezultatele deja dorite, Domo rămânând singura reţea de retail din sector în continuă expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, să ajungem numărul 1 pe piaţa din România", a declarat
într-un comunicat Lorand Szarvadi, CEO Domo Retail.
"UPC este încântat de parteneriatul încheiat cu Domo, clienţii având acum oportunitatea de a experimenta cele mai avansate servicii de televiziune digitală în magazinele Domo. Experienţa directă, faptul că pot vedea calitatea serviciului digital pe televizorul ales şi cum funcţionează media box-urile UPC HD şi DVR sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienţilor", a declarat, într-un comunicat, Rui Costa, director consumer products, UPC România.
UPC România a anunţat ieri un nou canal de vânzare în parteneriat cu reţeaua de maga