Abarth Punto Evo oferă incredibil de mult pe circuit. Abarth Punto Evo demonstrează că mărimea nu e totul. Un motoraş de numai 1,4 litri scoate 165 CP şi 250 Nm. Am văzut ce poate „scorpionul roşu“ pe circuitul de la Balocco.
Pe pista de încercări de la Centro Sperimentale Balocco am avut ocazia să conducem maşina în regim de circuit de viteză, fapt ce ne-a permis să ne concentrăm doar asupra comportamentului lui Puncto Evo, eliberaţi de grijile inerente traficului.
Mai citiţi şi:
Fiat se împarte în două
Motorul „verde“ al anului 2010
Motor Multi Air
Turbina Garett, combinată cu noul sistem Multi Air, reuşesc să ofere un „punch" suficient de puternic pentru ca maşina să fie plăcută la condus şi să te facă să te simţi că eşti într-un hot hatch, şi nu într-o maşină normală de serie.
Esenţial la Punto Evo este că motorul are un răspuns oarecum constant atât la turaţii joase cât şi la turaţii ridicate.Nu te îngroapă în scaun la vreo anumită valoare de turaţie sau într-o anumită treaptă de viteză, însă răspunde egal, ceea ce face maşina foarte controlabilă şi plăcută la o exploatare de fineţe, cum este cazul pe circuit.
Suficient confort
Direcţia şi suspensia sunt foarte bine bricolate, fiind atât de sportive pe cât ţi-ai dori, însă rezonabile şi pentru utilizarea de zi cu zi a maşinii. Ca unul care conduce zi de zi o maşină cu suspensie super sport, pot spune că Punto Evo este suficient de moale şi de bine adaptat traficului obişnuit.
Am avut ocazia în centrul experimental să rulăm pe suprafeţe cu diverse grade de rugozitate - inclusiv pe o porţiune de piatră cubică - şi pentru un model sportiv Abarth Punto Evo poate fi considerat aproape confortabil.
TTC de mare folos
De mare folos este Torque Transfer Control, un algoritm electronic ce utilizează resursele sist