Doi tineri din Timişoara şi-au dezvoltat o reţea de tip multilevel marketing prin care comercializează produse organice în România, Italia, Ungaria şi Spania. Sursa: ADI PÎCLIŞAN
Doi tineri din Timişoara au pus pe picioare o afacere de tipul "multilevel marketing" (în genul celei promovate de com paniile Avon, Oriflame sau Amway - n.r.), care promovează exclusiv produse bio.
După ce-au impus pe piaţa locală compania Life Care, cei doi fraţi şi-au propus să se extindă în ţări precum Ungaria, Spania sau Italia apelând la timişorenii care au rude în statele respective.
50.000 de agenţi
Afacerea Life Care este una de tip "multilevel marketing", ce oferă cumpărătorilor produse de avangardă, care necesită să fie "povestite". Gama produselor comercializate cuprinde de la suplimente alimentare la cosmetice şi produse de îngrijire sau produse pentru sănătate, frumuseţe şi casă, toate aparţinând celor mai cunoscute branduri internaţionale din domeniu.
În cei cinci ani de existenţă, compania deţinută de fraţii Oneţiu a impus la Timişoara conceptul de BioMarkt, care cuprinde magazine cu produse exclusiv organice. De-a lungul timpului, Life Care a ajuns la un portofoliu de 50.000 de parteneri şi agenţi, iar în prezent se axează pe dezvoltarea unor pieţe în state membre ale Uniunii Europene.
"Am început extinderea spre Ungaria, Italia şi vom funcţiona, încă de anul acesta, deplin pe aceste pieţe, poate şi pe cea din Spania", spune Cristian Oneţiu, fondatorul companiei.
500 de agenţi doar în Italia
Încă de anul trecut, cei doi fraţi au început să-şi pună la punct strategia de extindere a afacerii peste graniţele ţării. Astfel, ei au apelat la românii care au rude în străinătate.
Spre exemplu, pentru a pătrunde pe piaţa din Italia, şi-au lărgit mai întâi reţeaua autohtonă de age