Compania îşi propune să ajungă pe primul loc pe segmentul telefoanelor mobile inteligente pe piaţa locală, prin vânzarea anuală a unui milion de unităţi. Sursa: AP PHOTO
Un milion de telefoane mobile inteligente, vâdute anual pe piaţa din România. Acesta este angajamentul luat de noua structură operaţională a Samsung Electronics România, care vrea să ajungă pe prima poziţie, detronând principalul concurent - producătorul Nokia.
Lansarea noii structuri operaţionale a Samsung Electronics România, începând cu luna iulie 2010, reprezintă un avantaj clar pentru clienţii care preferă tehnologii de vârf la preţuri accesibile.
În ceea ce priveşte utilizatorii de telefoane mobile, dar şi al produselor Samsung în general, noua direcţie de business este bazată pe o abordare mai directă a consumatorului şi în acelaşi timp pe reconfirmarea angajamentul companiei pentru competitivitate şi leadership.
Piaţă în creştere
"Iniţiativa de a proiecta şi oferi utilizatorului o nouă clasă de smartphone-uri are deja şi va avea în continuare manifestări pe piaţa autohtonă. În acest sens, în ceea ce priveşte telefoanele mobile, ne propunem să ajungem pe primul loc în segmentul smartphone-urilor din România, această miză fiind una firească având în vedere evoluţia businessului Samsung la nivel global. În plus, anual, în România, obiectivul nostru este de a comercializa peste un milion de unităţi, fiind susţinuţi şi de evoluţia continuă şi exponenţială a segmentului touch", spune Sorin Manea, Manager Telecom Division Samsung Electronics România.
Preţuri mai mici decât în Germania
Samsung mizează pe o creştere constantă în România pe segmentul telefoanelor mobile, compania fiind favorizată de existenţa unui portofoliu extins de produse.
"În ce priveşte preţurile practicate de Samsung în România, acestea