Cel de-al patrulea magazin al fabricii de încălţăminte Clujana deschis după relansare a fost inaugurat, ieri, în Iulius Mall. În următoarea etapă, oficialii companiei intenţionează să “atace” mallurile din Bucureşti.
In următoarea etapă, oficialii companiei intenţionează să “atace” mallurile din Bucureşti. “De doi ani încoace, Clujana se dezvoltă şi este în creştere, în ciuda perioadei de criză pe care o traversăm. Sperăm să ajungem să dăm salarii mai mari angajaţilor, să ne dezvoltăm şi să ajungem pe mai multe pieţe externe”, a declarat Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, instituţie care deţine pachetul majoritar al Clujana SA. La rândul său, managerul companiei, Radu Ţărmure, a precizat că în perioada următoare intenţionează să deschidă magazine în sistem de franciză în oraşele din ţară şi să intre pe piaţa din Italia şi Rusia. Magazinul inaugurat ieri la Iulius Mall este cel de-al patrulea în municipiul Cluj-Napoca, după cele deschise în Piaţa 1 Mai, în Piaţa Mihai Viteazu şi în Polus Center. “Toate magazinele sunt, în acest moment, pe profit”, a specificat Ţărmure. Clujana SA, societate la care Consiliul Judeţean Cluj deţine pachetul majoritar de acţiuni, a înregistrat pentru anul 2009 o cifră de afaceri de 8.686.029 lei, cu 20% mai mare decât în anul 2008, pentru anul în curs fiind preconizată o creştere de 10%. în acest moment, capacitatea de producţie este de 1.500 de perechi pe zi, iar ca urmare a investiţiilor realizate în cursul acestui an se are în vedere mărirea acesteia la 1.700 de perechi pe zi. întreprinderea are 415 angajaţi şi nu a procedat la disponibilizări în această perioadă. în prezent se fac angajări pentru personalul direct productiv, pentru întărirea liniilor de cusut şi de croit. în cursul anilor 2009 şi 2010, Clujana a fost prezentă pe pieţele din Franţa şi Irlanda, din luna decembrie a anului 2009 până în acum exportân