Este vorba de cardurile „ A la carte" şi care vor putea fi solicitate de la agenţiile BRD din Bistriţa-Năsăud în urma unui contract încheiat cu Gloria Bistriţa.
În noul sezon competiţional care va începe peste două zile, Gloria Bistriţa , care va avea de înfruntat FC Timişoara în oraşul de pe Bega, vine şi cu un lucru inedit pentru toţi bistriţenii care iubesc fotbalul. Astfel, suporterii echipei bistriţene, şi nu numai, vor putea să-şi personalizeze cardurile bancare cu fotografiile fotbaliştilor bistriţeni favoriţi. Potrivit purtătorului de cuvânt al Gloriei Bistriţa, Eugen Gheorghe, ideea a aparţinut lui Jean Pădureanu, unul din cei mai longevivi preşedinte de club din istoria fotbalului românesc: „ Ne-am tot gândit cum să mai facem cunoscuţi jucătorii, iar nea Jean a spus că orice reclamă e bine venită, chiar şi pe nişte carduri", spune ofiţerul de presă al grupării de fotbal bistriţene. Zis şi făcut, iar după mai multe căutări, mai marii Gloriei au decis că cea mai bună variantă este cardul A la Carte oferit de BRD.
Pădureanu e entuziasmat
Preşedintele Jean Pădureanu este de-a dreptul entuziasmat de acest inedit mod de-a face publicitate jucătorilor săi:" Dorim să fim mereu alături de suporterii clubului nostru şi să construim alături de rezultate sportive bune şi imaginea unei adevărate familii", confirmă Pădureanu. Despre colaborarea cu Gloria Bistriţa, Răzvan Sabău, directorul sucursalei Bistriţa-Năsăud a BRD, crede următoarele: „ Este o colaborare despre care credem ca va avea succes. Gloria este echipa fanion a judeţului şi ne bucurăm să venim în întâmpinarea dorinţei fanilor de a fi mai aproape de fotbaliştii lor preferaţi", spune oficialul BRD.
Fanii şi juniorii Gloriei se gândesc să îşi facă carduri
Vestea că fotbaliştii grupării din parcul municipal vor apărea pe carduri s-a dovedit a fi o surpriză plăcută pentr