Presa scrisa a avut in 2009 pierderi de aproximativ 50 de milioane de euro, arata o analiza realizata de Paginademedia.ro si tolo.ro. "2009 este, cel putin pana acum, cel mai negru an al presei scrise", afirma autorii, care sustin ca "bilantul anului trecut confirma criza majora a printului in ultimii doi ani".
Potrivit autorilor analizei, "cifrele de bilant si estimarile duc catre pierderi totale de aproximativ 50 de milioane de euro" pentru presa scrisa, in 2009.
Iata alte cateva idei din analiza comuna realizata de Pagina de media.ro si tolo.ro:
* In 2009, aproate toti editorii au cifre de afaceri nete mult sub anul 2008.
* Parte din pierderile din 2009 sunt rezultatul falimentului Rodipet.
* Cea mai mare pierdere a fost inregistrata de Media Promovalores. Compania care editeaza Click (parte a Adevarul Holding) are o pierdere de 17,4 milioane de euro in 2009. Cu un an inainte, pierderea era de aproape 8 milioane de euro.
* Publimedia a inregistrat un minus de 5,7 milioane de euro.
Citeste analiza completa si vezi cifrele de afaceri si pierderile editorilor de presa scrisa in ultimii doi ani pe Paginademedia.ro si tolo.ro. Presa scrisa a avut in 2009 pierderi de aproximativ 50 de milioane de euro, arata o analiza realizata de Paginademedia.ro si tolo.ro. "2009 este, cel putin pana acum, cel mai negru an al presei scrise", afirma autorii, care sustin ca "bilantul anului trecut confirma criza majora a printului in ultimii doi ani".
Potrivit autorilor analizei, "cifrele de bilant si estimarile duc catre pierderi totale de aproximativ 50 de milioane de euro" pentru presa scrisa, in 2009.
Iata alte cateva idei din analiza comuna realizata de Pagina de media.ro si tolo.ro:
* In 2009, aproate toti editorii au cifre de afaceri nete mult sub anul 2008.
* Parte di