Parastasul de 9 zile, al Madalinei Manole, s-a transformat intr-un prilej de pelerinaj pentru asa-zisii fani care nu aveau ce face pe acasa sambata si s-au gandit sa traga o fuga pana la Ploiesti.
Totodata, parastasul de la mormantul Madalinei a oferit prilejul televiziunilor sa mai stoarca putin momentul si sa ne prezinte cum incearca ulii sa-si scoata ochii intr-o zi oarecare de vara.
Eu nu cred in loialitatea acestor fani ai Madalinei Manole, dintr-un motiv simplu: ultimul ei album a avut vanzari insesizabile. Foarte multi iubitori ai "fetei cu parul de foc" nici nu stiau ca a scos un nou material muzical, insa acum, dupa moartea solistei, au dat fuga la hypermarket, sa-si procure albumul. Vanzari de cateva mii de unitati nu inseamna nicidecum ca albumul a fost foarte solicitat, in aceasta perioada postmortem Madalina.
Madalina Manole a fost, dupa parerea mea, o fata oarecare a timpului ei care a stiut sa speculeze un moment, plasandu-se pe o nisa neacoperita de nimeni din breasla ei.
Perioada anilor '91-'94 a insemnat si perioada de glorie pentru artista, vanzarile de discuri, care au depasit doua milioane, au consacrat-o ca o vedeta a muzicii autohtone.
Insa muzica ei nu a fost un produs care sa reziste in timp, find alcatuita din sonoritati cu versuri banale, adresate mai ales indragostitilor romantici si mereu tristi, din cauza unei despartiri.
Tinerii din acea perioada au placut-o tocmai pentru ca aducea un suflu nou in peisajul autohton muzical. Fata de vechea garda a muzicii usoare romanesti, Madalina a stiut sa speculeze momentul si sa se reinventeze.
Rebela cu parul vopsit in rosu si cu chitara in brate a fost imaginea care a creat un brand in randul tinerilor si nu numai. Facand o comparatie cu o alta perioda si o paralela peste timp, putem spune ca a fost un fel de "Andre" al t