Carpatair, compania aeriană full-service cu hub la Timişoara, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri şi de 10% a numărului de pasageri transportaţi pe zboruri regulate în primul semestru al anului faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, potrivit celui mai recent comunicat remis de firmă. Compania a raportat, de asemenea, şi o creştere de 6% a gradului de ocupare pe primul semestru al anului.
"Creşterea înregistrată în prima parte a anului 2010 arată o uşoara revenire a industriei aviatice, confirmând în acelaşi timp strategia de dezvoltarea a Carpatair în 2010. Pentru al doilea semestru al anului, datorită investiţiilor realizate în extinderea bazei operaţionale din Bucureşti şi Craiova prin introducerea de noi curse directe spre Italia, ne aşteptăm la o îmbunătăţire a acestor indicatori", a declarat Paula Ardelean, vicepreşedinte Marketing & Vânzări.
În această primă parte a anului 2010 Carpatair a lansat programul de fidelizare Carpatair Green Club şi a introdus opţiunea Web Check-in, continuând însă să asigure şi procedura tradiţională de check-in direct la aeroport, fără a obliga pasagerii să achite taxe suplimentare.
În luna iunie a acestui an Carpatair a fost medaliată de IATA, la Berlin cu Certificatul de Platină pentru proiectul BCBP (Bar Coded Boarding Pass - Carte de Îmbarcare cu Cod de Bare).
Înfiinţată in 1999, Carpatair este în prezent una dintre cele mai mari companii aeriene regionale din Europa de Sud-Est operând în principal pe pieţe regionale de nişă. Începând din 2000 Carpatair a dezvoltat la Timişoara cel mai performant hub aerian din România, oferind pasagerilor posibilităţi de conexiune pentru orice destinaţie operată de companie în mai puţin de 20 minute. Carpatair operează în prezent pe 10 aeroporturi interne şi 18 aeroporturi externe.
Carpatair, compania aeriană full-service cu hub la