Heineken România, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe plan local, a intrat pe piaţa berilor nefiltrate cu brandul Ciuc, o nişă pentru care cererea a crescut în ultima perioadă, potrivit reprezentanţilor companiei. Marca va fi distribuită iniţial doar în butoaie de cinci litri în 100 de unităţi HoReCa (baruri, puburi, terase, restaurante) din oraşele Bucureşti,
Cluj-Napoca, Sibiu, Timişoara, Arad şi Oradea. "Preţul va varia în funcţie de fiecare unitate în parte, dar va fi în general un produs mai scump decât o bere obişnuită, putând fi considerată o bere specială", a declarat Jan Derck van Karnebeek, directorul general al Heineken România, companie care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 211,4 mil. euro. Reprezentanţii Heineken susţin că Ciuc nefiltrată este un proiect-pilot care va fi extins şi în alte oraşe mari din ţară în funcţie de reacţia consumatorilor. Ciuc, brand premium pe care Heineken a început să îl şi exporte de anul acesta, va deveni astfel principalul competitor pentru brandul Holsten nefiltrată, comercializat de United Romanian Breweries Bereprod - producătorul berilor Tuborg şi Skol.
Heineken România, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe plan local, a intrat pe piaţa berilor nefiltrate cu brandul Ciuc, o nişă pentru care cererea a crescut în ultima perioadă, potrivit reprezentanţilor companiei. Marca va fi distribuită iniţial doar în butoaie de cinci litri în 100 de unităţi HoReCa (baruri, puburi, terase, restaurante) din oraşele Bucureşti,
Cluj-Napoca, Sibiu, Timişoara, Arad şi Oradea. "Preţul va varia în funcţie de fiecare unitate în parte, dar va fi în general un produs mai scump decât o bere obişnuită, putând fi considerată o bere specială", a declarat Jan Derck van Karnebeek, directorul general al Heineken România, companie care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 211,4