Consilierii locali vor dezbate în şedinţa de joi, 29 iulie, un proiect de hotărâre referitor la aprobarea documentaţiei necesare organizării licitaţiei publice deschise pentru selectarea unui administrator unic pentru pasajul subteran din Piaţa Victoriei.
De doi ani consilierii se chinuie să găsească o modalitate prin care o fimă să preia pasajul, să investească în el şi apoi să aibă profit.
Părerile consilierilor sunt împărţite însă ideea la care au ajuns cu toţii este aceea că pasajul trebuie concesionat cât mai repede pentru că se degradează pe zi ce trece iar banii târgumureşenilor se vor duce pe apa sâmbetei.
Consilierii vor trebui să aprobe documentaţia de licitaţie în vederea selectării unui administrator care să se ocupe de pasaj. Perioada de administrare propusă este de 10 ani cu posibilitatea prelungirii contractului pentru o durată maximă de 5 ani. „ Nivelul minim al sumelor datorate de către administrator către proprietar ca urmare a exploatării ansamblului de spaţii situate în Târgu Mureş este de 20% din chiria lunară contractată, dar nu mai puţin de 1 euro/mp/lună pentru primii 3,5 ani urmând ca apoi să se facă renegociere la preţul pieţei.” se arată în proiectul de hotărâre.
Comisia de licitaţie şi membrii înlocuitori cu drepturi depline sunt alcătuite din viceprimarul Csegzi Sandor, Daniela Miheţ, arhitect şef, şefa serviciului de investiţii, Rodica Fărcăşan, şefa serviciului de concesiuni, Maria Grama, Bako Laszlo, director ASCP şi alţi doi consilieri care vor fi aleşi în şedinţa de joi.
Pasajul pietonal din Piaţa Victoriei are o suprafaţă totală de 2.352 mp şi se află în proprietatea municipiului Târgu Mureş.
Sumele datorate de către administratorul care va concesiona pasajul se vor plăti în patru rate trmestriale în termen de 10 zile de la data expirării fiecărui trimestru.
„ Alături de colegul m