Organizarea de surprize este un concept nou pe piata locala. Cei patru actionari ai Fii Magician au deschis un business in acest domeniu tocmai pentru ca au sesizat oportunitatea pe care o ofera o astfel de nisa. Dupa o investitie initiala de 5.000 euro si crearea unui portofoliu de peste 100 de surprize, compania vrea sa deschida trei noi sucursale si, in a doua jumatate a lui 2011, dupa recuperarea investitiilor, sa treaca pe profit.
„Am pornit la drum acum doi ani de zile, in 2008, cu o agentie de publicitate si PR si ne-am dat seama, pe parcurs, ca organizarile de evenimente prind mult mai bine, mai ales in contextul social actual. Ne-am orientat asadar, treptat, de la advertising catre zona de evenimente, iar acum am hotarat sa ne axam pe acest segment de nisa, cel al organizarilor de surprize, mai ales ca vorbim de un concept unic pe piata romaneasca”, povesteste Maria Tutunaru, project manager Fii Magician.
Ideea de a pune pe picioare aceasta agentie a venit simplu, in momentul in care actionarii companiei au vrut sa organizeze la randul lor o surpriza pentru cei dragi. Desi exista, intr-adevar, agentii de organizare evenimente, florarii, sali de spectacole, oferte pentru excursii la munte, nu exista un loc care sa asigure aceste servicii laolalta, complet.
„Exista o diferenta intre a merge cu persoana draga intr-o excursie la munte si a apela la echipa noastra, care poate organiza o cina romantica in varf de munte. Detaliile sunt cele care fac diferenta. Cand am vrut sa organizam surprize am realizat ca, pentru un rezultat ca la carte, este nevoie de timp, de organizare, de alergatura si de foarte multi oameni implicati”, sustine reprezentanta Fii Magician.
Compania de organizare de surprize are, in momentul de fata, patru actionari, dintre care doi se implica efectiv in derularea afacerii, ceilalti fiind doar „actionari din umbr