Grupul The New York Times, publisher-ul cotidianului cu acelasi nume, a afisat in al doilea trimestru al anului prima crestere a veniturilor dupa aproape 3 ani, informeaza Brandrepublic.
Afacerile The New York Times au crescut cu 1,2%, pana la 589,6 mil. dolari, fata de 582,7 mil. dolari in al doilea trimestru din 2009.
Veniturile atrase din publicitate in perioada mentionata au stagnat, insa compania a afisat o crestere de 21% a afacerilor din publicitatea online, balansand scaderea de 6% a veniturilor din publicitatea in print.
“Ne-am pozitionat bine in peisajul media in permanenta schimbare datorita progresului pe care il facem in a ne reinventa”, a declarat Janet Robinson (foto), director executiv al publisher-ului.
In al doilea trimestru din 2010, afacerile online, care includ Boston.com si NYTimes.com, au reprezentat 16% din veniturile companiei, fata de 13,4% in aceeasi perioada din 2009.
Infiintat in anul 1851, The New York Times este distribuit international, fiind detinut de The New York Times Media Group, care are in portofoliu alte 15 publicatii. Ziarul a obtinut pana in prezent 98 de premii Pulitzer si a avut un tiraj de aproape un milion de exemplare in anul 2007.