Firma VEGYEPSZER ZRT Budapesta nu a reuşit să încheie toate documentele necesare, în vederea cesionării contractului de asfaltare a DN 66 către societatea Eurovia, cu toate că noul constructor ar fi trebuit să înceapă lucrul încă din această lună.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA nu cunoaşte cu exactitate termenul la care firma Eurovia va începe lucrările de modernizare a Drumului Naţional 66, pe tronsonul Rovinari - Bumbeşti Jiu. În ciuda faptului că s-a ajuns la o înţelegere între cele trei părţi, respectiv Compania de Drumuri Naţionale, VEGYEPSZER ZRT şi Eurovia, în privinţa cesiunii de contract, lucrurile bat încă pasul pe loc. De altfel, lucrările stagnează încă din 2007 şi, după modul în care ungurii înţeleg să urgenteze întocmirea documentelor, există perspectiva ca şi anul 2010 să fie compromis pentru lucrarea care trebuia să fie gata din august 2009. Între timp, drumul se prezintă în condiţii deosebit de grele, iar conducătorii care vor să folosească DN 66 trebuie să îşi ia inima în dinţi, fiind conştienţi că vor fi nevoiţi să viziteze un service auto.
Speranţa moare ultima
Pentru conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA speranţa moare ultima când vine vorba de modernizarea Drumului European 79, aşa cum este clasificat DN 66. Chiar şi reprezentanţii companiei de stat dau vina pe birocraţie când se referă la încetineala cu care se mişcă lucrurile în privinţa acestui obiectiv. În mod paradoxal, în ciuda crizei şi a greutăţilor financiare pe care le întâmpină instituţia, pentru această lucrare nu există probleme cu fondurile, însă de mulţi ani nu se mai găseşte un constructor potrivit.
„Sigur că documentele nu pot fi realizate peste noapte. Este bine că s-a găsit acel constructor Eurovia dornic să execute lucrarea. Şi aşa au trecut ani de zile. Nu vrem să ne prindă sfâ