Veniturile New York Times au crescut în T2, susţinute de ediţia digitală
Câştigurile pe segmentul online au avansat cu 21%, iar cele din print au scăzut cu 6%
New York Times Co. a raportat prima creştere a veniturilor din ultimii 2 ani, ca urmare a avansului veniturilor din publicitatea online, scrie Bloomberg.
Astfel, în al doilea trimestru veniturile companiei au crescut la 589,6 milioane dolari de la 584,5 milioane dolari, în aceeaşi perioadă a anului trecut. Analiştii chestionaţi de Bloomberg estimau o scădere a veniturilor la 576 milioane dolari.
Online-ul a adus 26% din totalul veniturilor
Compania a anunţat că din ce în ce mai mulţi bani din publicitate se îndreaptă acum către mediul online, după scăderea bugetelor din 2009. "Aceste cifre arată impactul pozitiv pe care îl are trecerea la o companie care foloseşte mai multe platforme de comunicare", a declarat, într-o conferinţă de presă, Janet Robinson, directorul executiv al companiei. New York Times Co. a mai anunţat că veniturile din mediul digital au crescut cu 21%, în al doilea trimestru, ajungând la un total de 26% din totalul veniturilor. Veniturile din publicitatea pe ediţia tipărită au scăzut, în aceeaşi perioadă, cu 6 puncte procentuale.
"Veniturile din publicitatea online au explodat"
Veniturile totale din publicitate au fost de 314,9 milioane dolari, aproximativ aceeaşi valoare din trimestrul 2 din 2009. "A fost un trimestru bun. Veniturile din publicitatea online au explodat", a declarat Ed Atorino, analist în cadrul Benchmark Co. din New York, care recomandă cumpărarea acţiunilor companiei. "Veniturile au fost mai bune decât am crezut, iar bottom-ul este mai sus decât credeam", a continuat acesta.
Fondurile alocate publicităţii pentru industria de ziare şi reviste, per total, au scăzut cu 11%, la 5,25 miliarde dolari, în