Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro, a început să comercializeze recent bere sub marca privată TiP. Reprezentanţii retailerului au afirmat că berea TiP, cu o concentraţie alcoolică de 5%, este produsă în România în ambalaje PET (sticlă de plastic) de doi litri de către un furnizor belgian fără a dezvălui însă numele producătorului. Marca este produsă de Martens Galaţi, filiala locală a companiei belgiene Martens. Contactat de Ziarul Financiar, directorul general al companiei Vasile Joanţă a confirmat această informaţie însă nu a oferit mai multe detalii. "Volumul înregistrat (de la momentul lansării - n.red.) a depăşit estimările noastre iniţiale cu un procent de 20%", a declarat Adriana Piţa, division manager corporate communication & PR al real,- Hypermarket România. Aceasta a adăugat că Real intenţionează să lanseze noi produse în viitor, mai ales din domeniul alimentar, sub mărcile private real,- QUALITY şi TiP. Martens, producător de bere care a înregistrat o înjumătăţire a afacerilor în 2009, la 4,1 mil. euro, produce şi pentru mărcile private ale retailerilor Cora (Winny), Steiner (miniMax Discount) sau Top Budget (Interex). Real operează 25 de magazine la nivel local şi a avut anul trecut vânzări nete de 671 mil. euro, cu aproape 8.300 de angajaţi.
Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro, a început să comercializeze recent bere sub marca privată TiP. Reprezentanţii retailerului au afirmat că berea TiP, cu o concentraţie alcoolică de 5%, este produsă în România în ambalaje PET (sticlă de plastic) de doi litri de către un furnizor belgian fără a dezvălui însă numele producătorului. Marca este produsă de Martens Galaţi, filiala locală a companiei belgiene Martens. Contactat de Ziarul Financiar, directorul general al companiei Vasile Joanţă a confirmat această informaţie însă nu a oferit mai mult