Brandul turistic al României va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010, la eveniment urmând să participe alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. "Cu acest prilej va fi prezentat noul logo şi noul slogan sub care România va fi promovată ca destinaţie turistică în următorii ani. Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul mae
Brandul turistic al României va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010, la eveniment urmând să participe alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
"Cu acest prilej va fi prezentat noul logo şi noul slogan sub care România va fi promovată ca destinaţie turistică în următorii ani. Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir", se arată într-un comunicat al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului.
Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a României ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor.
Din punct de vedere vizual, logoul este “proaspăt, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman” şi în acord cu tendinţele mondiale de “reorientare spre natură, descoperire, conservare”.
Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.
Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a României prin realizarea şi afirmarea brandului turistic naţional, prin creşterea atractivităţii Românie