Cota de piaţă a Google, cel mai popular motor de căutare din lume, a scăzut cu 2% în al doilea trimestru, la 69,7 procente comparativ cu primele trei luni ale anului, din cauza regresului pe piaţa chineză, unde motorul de căutare Baidu câştigă din ce în ce mai mult teren, relatează Reuters. "Creşterea veniturilor Google continuă să încetinească în condiţiile în care pieţele vestice se maturizează şi gigantul american se luptă pentru a avansa pe pieţele asiatice", este de părere Martin Olausson, analist la compania de cercetare Strategy Analytics. La nivel mondial, cota de piaţă a Baidu a crescut la 4,6 procente, fiind pe locul patru. Microsoft, cu motorul de căutare Bing, deţine o cotă de 4,8%, iar Yahoo! -5,4 procente.
Cota de piaţă a Google, cel mai popular motor de căutare din lume, a scăzut cu 2% în al doilea trimestru, la 69,7 procente comparativ cu primele trei luni ale anului, din cauza regresului pe piaţa chineză, unde motorul de căutare Baidu câştigă din ce în ce mai mult teren, relatează Reuters. "Creşterea veniturilor Google continuă să încetinească în condiţiile în care pieţele vestice se maturizează şi gigantul american se luptă pentru a avansa pe pieţele asiatice", este de părere Martin Olausson, analist la compania de cercetare Strategy Analytics. La nivel mondial, cota de piaţă a Baidu a crescut la 4,6 procente, fiind pe locul patru. Microsoft, cu motorul de căutare Bing, deţine o cotă de 4,8%, iar Yahoo! -5,4 procente.