George Naghi, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori locali şi acţionarul producătorului de mezeluri Aldis Călăraşi - cu afaceri de 70 mil. euro, spune că a renunţat la profit pentru a îşi păstra afacerile, în condiţiile în care populaţia achiziţionează tot mai multe produse alimentare ieftine. Anul trecut, profitul brut al producătorului din Călăraşi s-a înjumătăţit, de la 7 milioane de lei (1,9 mil. euro) la 3,2 mil. lei (0,76 mil. euro).
"Anul ăsta nu ne mai uităm la profit. Vrem numai să ne menţinem cota de piaţă şi cifra de afaceri. Se vând produse tot mai ieftine şi această tendinţă va continua deoarece populaţia are tot mai puţini bani pe zi pe trece", a declarat George Naghi, acţionarul şi preşedintele Aldis, companie situată în topul primilor cinci cei mai mari producători locali de mezeluri, o piaţă dominată încă de afaceri de familie. Acesta a fost motivul pentru care Naghi susţine că a decis să nu majoreze preţurile produselor Aldis anul acesta în ciuda măsurilor luate de guvern.
În ultimul an şi jumătate, discount-urile şi promoţiile au devenit rapid principalul criteriu de achiziţie a produselor alimentare pe fondul crizei economice.
Acest aspect a determinat scăderea afacerilor atât pentru Aldis, cât şi pentru principalii săi competitori, companiile Cris Tim, Unicarm, Angst, Caroli şi Elit Cugir.
George Naghi, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori locali şi acţionarul producătorului de mezeluri Aldis Călăraşi - cu afaceri de 70 mil. euro, spune că a renunţat la profit pentru a îşi păstra afacerile, în condiţiile în care populaţia achiziţionează tot mai multe produse alimentare ieftine. Anul trecut, profitul brut al producătorului din Călăraşi s-a înjumătăţit, de la 7 milioane de lei (1,9 mil. euro) la 3,2 mil. lei (0,76 mil. euro).
"Anul ăsta nu ne mai uităm la profit. Vrem numai să ne menţinem cota de