Compania Louis Vuitton Romania SRL, parte a gigantului francez LVMH, a vândut genţi, încălţăminte şi accesorii de 4,4 mil. euro (18,8 mil. lei) în 2009, în primul an de prezenţă integrală la nivel local, cu 51% mai mult decât cu un an în urmă, potrivit datelor raportate Registrului Comerţului. Compania este deţinută de Louis Vuitton Malletier SA din Franţa.
Magazinul de 130 de metri pătraţi, deschis la parterul hotelului Marriott, surclasează astfel orice butic de fashion de lux din Capitală în ceea ce priveşte vânzările pe metru pătrat, cu încasări anuale de 33.800 euro/mp. Compania nu a făcut comentarii pe marginea acestui subiect. "Piaţa de lux este mică, are clienţi mai puţin afectaţi de criză, de aceea interesul brandurilor din această categorie pentru piaţa locală este din ce în ce mai mare, mai ales că şi din partea companiilor locale există deschidere pentru parteneriate", a declarat Monica Barbu, vicepreşedinte al companiei de consultanţă imobiliară The Advisers. Grupul francez LVMH are la nivel local afaceri şi în producţia de componente pentru genţi, pe care ulterior le asamblează la Paris.
Cele două fabrici, deţinute la Cisnădie şi Avrig, au avut anul trecut o cifră de afaceri de 13,7 mil. euro (57,7 mil. lei) şi un profit de 1,5 mil. euro (6,1 mil. lei), cu 617 angajaţi.
Compania Louis Vuitton Romania SRL, parte a gigantului francez LVMH, a vândut genţi, încălţăminte şi accesorii de 4,4 mil. euro (18,8 mil. lei) în 2009, în primul an de prezenţă integrală la nivel local, cu 51% mai mult decât cu un an în urmă, potrivit datelor raportate Registrului Comerţului. Compania este deţinută de Louis Vuitton Malletier SA din Franţa.
Magazinul de 130 de metri pătraţi, deschis la parterul hotelului Marriott, surclasează astfel orice butic de fashion de lux din Capitală în ceea ce priveşte vânzările pe metru pătrat, cu încasări anuale de