Mai putem vorbi de crestere in asigurari? Poate doar prin dezvoltarea de produse de nisa sau croite pe nevoile asiguratilor in cazul politelor facultative, spune Sergiu Loghin, vicepresedinte BCR Asigurari, intr-un interviu acordat Wall-Street.
„O crestere sanatoasa in aceasta perioada poate fi obtinuta numai prin produse noi si de nisa. Inventivitatea va face diferenta in piata de asigurari intre companii”, a spus Sergiu Loghin (foto), vicepresedinte BCR Asigurari, companie membra a Vienna Insurance Group (VIG).
In acest context, BCR Asigurari pregateste lansarea unor produse de asigurari de sanatate, cum ar fi o polita adresata pasionatilor de ski, dar si un produs de extindere a garantiilor pentru aparatura de electrotehnica si electrocasnica. Recent, compania a lansat un produs de asigurare auto, dedicat persoanelor fizice si personaleor fizice autorizate.
In ceea ce priveste piata asigurarilor si a produselor de asigurare, managerul BCR observa ca tendinta o permanenta adaptare la aparatia unor noi riscuri determinate de dezvoltarile tehnologice.
„Si piata produselor de asigurare romanesti se va adapta acestor cerinte atat in viitorul apropiat, cat si pe termen lung. Aceasta este o tendinta naturala, cu atat mai mult cu cat un numar important de companii internationale activeaza pe piata autohtona. Cat despre design-ul produselor de pe piata locala, putem spune ca acestea se adapteaza permanent in functie de cerinte, de politicile de vanzare sau de strategii”, a comentat Loghin.
El a mai spus ca o alta tendinta in piata de profil consta in faptul ca asiguratorii vor miza pe emiterea electronica a politelor.
„Apoi, vor exista produse simple destinate distributiei, dar si produse sofisticat pentru clientii pretentiosi sau produse tailor-made pentru nevoi speciale ale unor clienti importanti”, adauga acesta.
T