Urmand strategia globala de business, Samsung Electronics Romania a adoptat o noua structura operationala devenind subsidiara. In acest sens, din luna iulie 2010, Samsung Electronics a inceput distributia directa a produselor sale pe piata romaneasca.
Noua directie de business urmata de Samsung este bazata pe o abordare mai directa a consumatorului si in acelasi timp reconfirma angajamentul companiei pentru competitivitate si leadership.
"Experienta noastra de aproape 10 ani pe piata din Romania reprezinta o baza solida pentru un nou inceput de succes. Prin adoptarea acestei noi structuri operationale, incepand cu 1 iulie, Samsung Electronics va raspunde mai eficient nevoilor consumatorilor de pe piata autohtona, oferindu-le in acest sens, in mod constant, produse si servicii excelente," a declarat YoungLak Jung, Presedinte Samsung Electronics Romania.
Dupa o perioada in care au fost construite parteneriate de succes cu reteaua de distribuitori din Romania si in care Samsung s-a pozitionat pe primul loc la numeroase categorii de produse, isi invita acum actualii si viitorii parteneri, alaturi de consumatorii romani sa deschida impreuna portile zilei de maine.
Parte a uneia dintre cele mai mari si de succes companii la nivel global, lider in industria semiconductorilor, a telecomunicatiilor, dispozitivelor media digitale si a convergentei digitale, Samsung Electronics Romania se angajeaza sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii. Prin urmare, progresele tehnologice constante si optiunile de multifunctionalitate ale dispozitivelor digitale continua sa reprezinte o prioritate in ceea ce priveste consumatorii locali.
Astfel, in cazul categoriei CTV, Samsung a fost prima companie la nivel mondial care a lansat televizoarele 3D HDTV - o tehnologie care a fost b