Tourismguide.ro, site care prezintă oferte de cazare din România şi străinătate, preluat în primăvară de compania poloneză Netmedia, va oferi asigurări de călătorie şi bilete de avion, a declarat Daniel Dobriţă, preşedintele Netmedia România, compania care deţine site-ul.
Utilizatorii vor putea face rezervări pe loc, şi nu offline ca în prezent, pentru 100.000 de unităţi de cazare internaţionale şi alte 1.000 de hoteluri în România. Peste aproximativ două luni site-ul va începe să vândă şi asigurări de călătorie şi bilete de avion. Compania a investit 20.000 de euro în relansarea site-ului.
Preşedintele Netmedia România a spus că noul site va fi sincronizat cu site-urile de turism ale companiei-mamă din Polonia. "Sistemul va fi sincronizat cu toate site-urile din Polonia la care au acces peste 50.000 clienţi şi un număr de peste 600 de companii care fac rezervări lunar. În acest sistem hotelurile şi unităţile de cazare vor fi înscrise fără costuri şi vor putea să interacţioneze direct cu clientul, iar noi vom oferi doar suport clientului şi hotelului pentru rezervările care vor fi făcute prin tourismguide.ro."
Site-ul câştigă dintr-un comision de minimum 15% din valoarea plăţii făcute de client către hotel.
www.tourismguide.ro este unul dintre cele mai vizitate site-uri de profil de pe piaţa locală, cu aproape 500.000 de clienţi unici luna trecută, potrivit datelor de pe trafic.ro. În prezent, un hotel care vrea să se promoveze prin intermediul tourismguide.ro contractează pe un an de zile un pachet de promovare pentru care plăteşte între 100 şi 150 de euro.
În prezent, rezervările pentru România reprezintă 90% din businessul tourismguide.ro - care s-a ridicat în primul semestru la 390.000 de euro - şi numai 10 procente cele pentru străinătate. Românii cheltuiesc în medie 1.000 de lei pe sejururile din ţară, cele mai frecvente dest