Bugetul alocat de BCR comunicarii online creste, incepand cu 2008, cu 50% in fiecare an, a afirmat Daniel Pana, directorul de marketing al bancii, care a subliniat ca Internetul ocupa pozitia a doua ca importanta si investitii in mixul de comunicare, devansand deja presa scrisa si concurand cu outdoorul.
Importanta mediului online a sporit de la an la an in cazul BCR, datorita potentialului ridicat de atingere a publicului tinta, potrivit directorului de marketing al institutiei.
"Strategia noastra este sa implicam tot mai mult clientii in procesul de comunicare si de aceea mergem pe toate mediile in care putem sa intram in conversatie cu ei: pe internet, pe platformele online de socializare, dar si prin evenimente", a detaliat acesta pentru DailyBusiness.ro
Daniel Pana nu a oferit detalii referitoare la dimensiunea bugetului de marketing pe care il gestioneaza anul acesta, sau la investitiile alocate comunicarii pe Internet, afirmand ca acestea sunt dimensionate in functie de obiectivele strategice ale BCR.
"Politica bancii nu ne permite sa discutam despre bugete. Ceea ce pot insa sa va spun este faptul ca din 2008, in fiecare an bugetul de online a crescut cu peste 50%. Potentialul de dezvoltare al acestui canal depinde foarte mult de gradul de penetrare in viitor al internetului si de raspandirea din ce in ce mai larga a tehnologiei wi-fi si a internetului mobil" a declarat Pana.
Cea mai recenta campanie de comunicare a BCR, "Tu cu cine faci banking?",care dispune de tot ce a mai ramas din bugetul de marketing al BCR pe 2010, a debutat online, printr-un teasing pe bloguri.
Potrivit lui Pana, banca a ales sa dea curs noii campanii online tocmai datorita usurintei cu care se poate comunica pe Internet, dar si pentru a atrage consumatorul de Internet, respectiv blog.
"Cu cine faci banking?" marc