Roş-albaştrii au vândut peste 4.000 de abonamente până la ora actuală, iar la meciul de sâmbătă, cu Universitatea Craiova, stadionul va fi arhiplin. Revenirea lui Victor Piţurcă a declanşat o adevărată nebunie printre suporteri. Fanii Stelei au dat uitării conflictul cu Gigi Becali şi şi-au întors faţa din nou către echipă.
În doar două săptămâni, Steaua a vândut peste 4.000 de abonamente, adică mai mult decât a reuşit să o facă în întreg sezonul trecut. Iar previziunile oficialilor din Ghencea sunt şi mai optimiste.
„Ţintim spre 7.000-8.000 de carduri vândute până în septembrie. Lumea este foarte doritoare", ne-au dezvăluit oamenii din Ghencea. Adică mai mult decât media de spectatori din sezonul trecut, care a fost de 7.400. Ce au reuşit să facă Piţurcă şi Ienei este unic în acest sezon de Liga I.
Stadionul plin cu Craiova
Steaua a vândut cu peste 1.000 de tichete mai mult decât rivalele din provincie, Timişoara şi CFR Cluj, surclasând eternii duşmani din Ştefan cel Mare şi Giuleşti, care au adunat până acum puţin peste 1.000 de plătitori fiecare. Iar roş-albaştrii nu vor să se oprească aici. „Primul meu obiectiv ca preşedinte este să aduc 15.000 de abonaţi la echipă în viitorul apropiat", ne-a mărturisit Emeric Ienei. Acest lucru ar creşte bugetul clubului cu câteva milioane bune de euro.
Mai mult de atât, steliştii sunt siguri că meciul de sâmbătă, de la ora 20.00, cu Universitatea Craiova, se va disputa cu casa închisă, lucru în premieră în ultimii ani. Fanii din Ghencea au luat cu asalt casele de bilete încă de la primele ore ale dimineţii, iar, la ora deschiderii, peste 400 de oameni aşteptau să-şi procure tichete. În doar câteva ore, peste 4.500 de simpatizanţi şi-au asigurat prezenţa pe stadion.
Cât au vândut rivalele
Dinamo - 1.200
Rapid- 1.500
Universitatea Craiova - 400
FC Timişoara - 3.000
CFR