Canadianul Michel Garnier vrea să impună în industria turismului o viziune centrată pe valorile locale.
Canadianul Michel Garnier, născut în Franţa, vrea să reinventeze modul în care funcţionează turismul clujean. Cotat drept unul dintre cei mai buni manageri de hotel peste Atlantic, el a acceptat provocarea de a încerca să impună un nou brand pe piaţa turistică locală. Aşa că Michel Garnier va conduce cel mai nou hotel de patru stele din oraş, Akantus, care urmează să îşi deschidă porţile chiar în această toamnă.
Experienţă pe patru continente
Canadianul născut în regiunea pariziană are o experienţă bogată. Michel Garnier are o diplomă în managementul turismului hotelier din Canada şi stagii de pregătire în Elveţia. În CV-ul său se regăsesc hoteluri pe care le-a condus în Canada, printre care unităţi afiliate lanţului exclusivist Sheraton. De asemenea, el a condus un hotel dedicat amatorilor de golf. Hotelurile deschise ori relansate de Michel Garnier în Canada se găsesc în oraşe mari, precum Toronto ori Ottawa, dar şi în staţiuni mici, rezervate celor cu mulţi bani. Însă experienţa sa nu se rezumă doar la hotelurile din America de Nord.
Michel Garnier a deschis şi a condus, cu mare succes, şi un hotel în Caraibe, statul Puerto Rico, din America Centrală. O altă experienţă exotică este cea de pe continentul african, unde canadianul a dechis un hotel în Mali. Acum, el a acceptat să lucreze în Transilvania. „În SUA şi Canada, când cineva aude de Transilvania, se gândeşte automat la Dracula. Desigur, este un brand interesant, dar Clujul are multe atuuri. Printre ele, Grădina Botanică, mina de la Turda ori bucătăria şi vinurile excelente", spune Michel Garnier.
Strategia canadianului în privinţa turismului a la Cluj este simplă. Pentru că cei mai mulţi turişti sunt oameni de afaceri, veniţi pentru a încheia diferite contracte, el vrea să le ara