Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a încheiat prima jumătate a anului cu afaceri de 11,1 mil. euro (46,7 mil. lei), în creştere cu circa 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, când a rulat 10,1 mil. euro (42,5 mil. lei). "Am încheiat primele şase luni pe plus, principala noastră resursă de creştere fiind dezvoltarea de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi", a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Napoca. Conform datelor Nielsen, citate de producător, cota de piaţă cantitativă în intervalul martie-aprilie pe segmentul produselor de îngrijire a feţei a crescut la 25,3 %, faţă de 23% la începutul anului, în timp ce cota valorică a crescut cu două puncte procentuale, la 18,8%. Brandul Gerovital a ajuns la o cotă de piaţă cantitativă de 13,8% în primele patru luni ale anului.
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a încheiat prima jumătate a anului cu afaceri de 11,1 mil. euro (46,7 mil. lei), în creştere cu circa 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, când a rulat 10,1 mil. euro (42,5 mil. lei). "Am încheiat primele şase luni pe plus, principala noastră resursă de creştere fiind dezvoltarea de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi", a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Napoca. Conform datelor Nielsen, citate de producător, cota de piaţă cantitativă în intervalul martie-aprilie pe segmentul produselor de îngrijire a feţei a crescut la 25,3 %, faţă de 23% la începutul anului, în timp ce cota valorică a crescut cu două puncte procentuale, la 18,8%. Brandul Gerovital a ajuns la o cotă de piaţă cantitativă de 13,8% în primele patru luni ale anului.