Primaria orasului Murfatlar a organizat in data de 28 iulie 2010, prima conferinta de presa in cadrul proiectului ,,Eficientizarea serviciilor publice prin implementarea sistemului integrat de management – ISO, de mediu şi sănătate şi securitate a muncii în cadrul Primăriei oraşului Murfatlar, judeţul Constanţa”.
Proiectul este finanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.
Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 259.070,24 lei, din care:
· 220.209,70 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
· 5.181,41 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiarului
Obiectivul general al proiectului il reprezinta imbunătăţirea calităţii şi creşterea eficienţei serviciilor publice oferite cetăţenilor, instituţiilor şi organismelor publice şi mediului de afaceri, pentru dezvoltarea socio-economică a comunităţii locale, în spiritul reformei în administraţia publică.
Scopul proiectului - evaluarea factorilor de risc şi implementarea şi certificarea sistemului integrat de management al calităţii, de mediu şi al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale la nivelul oraşului Murfatlar, pentru eficientizarea serviciilor publice oferite.
Grupul ţintă al proiectului - Implementarea sistemului integrat de management al calităţii, de mediu şi al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale la nivelul administraţiei publice locale a oraşului Murfatlar vizează direct instituţia Primăriei orasului Murfatlar. şi pe salariaţii săi, atat functionari publici, cat si angajati contractuali.
Principalele activităţi ale proiectului sunt:
Activitatea 1 - Constituirea echipei de implementare a proiectului;
Activitatea 2 - Întocmirea documentaţiilor şi efectuarea achiziţiilor de bunuri şi servicii necesare proiectului;
Activitatea 3 - Evaluar