eMAG a înregistrat în primul semestru o creştere a afacerilor de 64% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, la 41 milioane euro, datorită extinderii reţelei de showroom-uri din ţară, dezvoltării portofoliului de produse şi lansării de noi servicii, se arată într-un comunicat al magazinului online de produse IT&C şi electronice. "Evoluţia foarte bună din prima jumătate a anului 2010, mult peste media pieţei, se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii premium, deschiderea de showroom-uri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse. Continuăm să ne întărim poziţia şi pe segmentul corporate, prin oferirea de servicii personalizate pentru companiile medii şi mari", a declarat în comunicat Iulian Stanciu, director general eMAG. Până la finalul anului, magazinul online îşi menţine obiectivul, respectiv o cifră de afaceri de 100 de milioane euro. Pentru anul trecut, eMAG a raportat o cifră de afaceri de 64 milioane de euro, în scădere cu 12%, faţă de 2008.
Potrivit estimărilor magazinului, piaţa de retail online a înregistrat o creştere cu aproximativ 30% în prima jumătate a anului 2010, în timp ce întreg sectorul de retail IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o contracţie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizării jucătorilor din acest domeniu şi al creşterii încrederii consumatorilor în achiziţiile online.
"Estimăm o creştere uşoară a pieţei în a doua jumătate a anului, urmată de o evoluţie accelerată în următorii doi ani. Ca şi consum electro-IT, suntem extrem de jos chiar şi faţă de ţările din regiune, iar calmarea pieţei bombardate până acum de ştiri "senzaţionale" negative va duce la sporirea încrederii şi creşterea consumului," a adăugat Stanciu.
eMAG a înregistrat în primul semestru o creştere a afacerilor de 64% faţă de aceeaşi perioa