Cu numai o zi înainte de lansarea noul brand turistic şi al logo-ului, în cadrul evenimentelor dedicate Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, se ridică o întrebare: care va fi noul brand turistic al României? Sursa: Arhiva Libertatea
1 /.
Dacă până acum ţara noastră a fost promovată drept “Romania land of choice”, anul acesta va fi lansat un nou slogan, menit să îi convingă pe turiştii străini să ne viziteze.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat că noul slogan va face trimitere la ceea ce are România competitive în acest moment: frumuseţea naturii.
"Are natura neatinsă, tradiţiile culturale, circuitele istorice, turismul balnear şi monumentele istorice, bisericile, bisericile din Bucovina, bisericile vechi din Maramureş. Dar, în special, el (brandul turistic, n.r.) se referă la natură", a declarat ministrul Elena Udrea, aseară la emisiunea "Naşul" de la B1 Tv.
Deşi litoralul românesc atrăgea mii de turişti în anii trecuţi, lipsa unei strategii coerente a condus la degradarea continuă a staţiunilor. În acest context, spune Elena Udrea, noul slogan nu va promova litoralul. Situaţia
"Explore the Carpathian garden" nu este brandul turistic al României
Reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului au infirmat informaţiile apărute în presă, conform cărora noul brand turistic al României este "Explore the Carpathian garden". În ceea ce priveşte informaţiile privind noul logo, reprezentanţii MDRT au decalarat pentru evz.ro că acestea nu au fost furnizate de către instituţie.
Mâine, la Shanghai, se va sărbători Ziua Naţională a României în cadrul Expoziţiei Mondiale. La eveniment vor participa ministrul dezvoltării regionale si turismului, Elena Udrea, ministrul afacerilor externe, Teodor Baconschi, şi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorg