Iulian Stanciu, director general eMag: „Evoluţia (…) din prima jumătate a anului 2010 se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii, deschiderea de showroom-uri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse“
Cel mai mare retailer IT&C de pe piaţa locală, eMag, a obţinut afaceri de 41 de milioane de euro în primele şase luni ale anului, în creştere cu 64 de procente comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2009, în condiţiile în care piaţa de retail online a crescut cu 30%, potrivit estimărilor companiei.
Directorul general al eMag Iulian Stanciu susţine că rezultatul s-a datorat în principal extinderii reţelei de showroom-uri şi a introducerii unor servicii precum livrarea fără costuri la domiciliu şi posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 de zile de achiziţie. În prezent, compania are cinci showroom-uri în ţară, respectiv în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Ploieşti şi Iaşi.
"Evoluţia (…) din prima jumătate a anului 2010 se înscrie în previziunile noastre iniţiale, fiind impulsionată de lansarea de servicii, deschiderea de showroom-uri în principalele oraşe din ţară şi de diversificarea constantă a ofertei de produse", a declarat Stanciu, 34 de ani, care a venit la conducerea companiei la începutul anului, după ce a părăsit funcţia de director general al Asesoft Distribution, distribuitor de IT, care a preluat în aprilie 2009 pachetul majoritar de acţiuni al eMag.
Compania a ajuns numărul unu în retailul IT&C din România după ce principalii rivali ai companiei, Ultra Pro şi Depozitul de calculatoare - care aveau lanţuri de magazine în toată ţara, au fost loviţi în plin de criza de la finele anului 2008. Reţeaua Ultra Pro a ieşit din business, în timp ce Depozitul de Calculatoare şi-a redus drastic reţeaua de magazine pentru a face faţă prăbuşirii vânzărilor.