Afacerile producătorului de cosmetice Farmec Cluj-Napoca au crescut în primul semestru cu 10%, la 46,7 milioane lei, faţă de perioada similară din 2009, evoluţie susţinută de lansarea de produse, se arată
într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. "Am început anul cu numeroase noutăţi, dar şi cu misiunea de a ne menţine poziţia pe piaţă, într-un context economic tot mai imprevizibil. Am încheiat primele şase luni pe plus, principala noastră resursă de creştere fiind dezvoltarea constantă de produse, fie pentru a completa gamele existente, fie pentru a crea altele noi. Unul dintre cele mai importante succese ale primului semestru este noua gamă Gerovital H3 Evolution, ale cărei vânzări în primele luni de la lansare au depăşit aşteptările noastre. Avem încredere că impactul acestei lansări se va reflecta şi în rezultatele celui de-al doilea semestru", a declarat într-un comunicat directorul general al companiei, Mircea Turdean.
Conform datelor Nielsen, compania a avut în perioada martie-aprilie o cotă de piaţă cantitativă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei de 25,3%, faţă de 23% la începutul anului, în timp ce cota valorică, pe acelaşi segment, a urcat cu două puncte procentuale, la 18,8%, se menţionează în comunicat.
Produsele Farmec sunt exportate în ţări precum Japonia, Iran, Spania, Italia, Franţa, Portugalia, Grecia, Cipru, Olanda, Germania, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Republica Moldova, Bulgaria, Danemarca, Iordania, Kuweit, China, Coreea de Sud, SUA şi Australia.
În 2009, Farmec a realizat o cifră de afaceri de 86,8 milioane lei. Compania a fost privatizată în anul 1995, prin metoda MEBO, şi are capital românesc, singurul acţionar fiind PAS Farmec.
Afacerile producătorului de cosmetice Farmec Cluj-Napoca au crescut în primul semestru cu 10%, la 46,7 milioane lei, faţă de perioada similară din 2009, evoluţie susţinut