Ceapa de Făgăraş şi roşiile de Giurgiu au devenit vedete ale internetului. Administratorii Pieţei Transilvania, situată pe Şoseaua Cristianului, la ieşirea din Braşov, au avut o idee inedită ca să bată criza.
Clienţii pot afla preţurile produselor de pe tarabe de pe Facebook. Ideea de a deschide un cont pe unul dintre site-urile de socializare aparţine administratorilor pieţei Transilvania, din Bartolomeu. Aceştia consideră că aşa pot atrage mai mulţi cumpărători pe timp de criză.
Ca promovarea să fie completă, sunt postate chiar şi fotografii fructele şi legumele de pe tarabele producătorilor. Fotografiile sunt însoţite de preţurile aferente mărfii.
„Odată cu apariţia crizei economice, reclama ni s-a părut foarte costisitoare. Ca să reducem cheltuielile, ne-am gândit că am putea să ne facem cunoscuţi pe internet. Iar metoda aceasta a funcţionat perfect, pentru că sunt foarte multe persoane care caută astfel de informaţii pe internet", spune Cătălin Bădiţoiu, patronul pieţei.
Sute de cumpărători de pe internet
Foarte rapid, Piaţa Transilvania a ajuns să aibă sute de prieteni virtuali. Mulţi dintre potenţialii cumpărători sunt români, stabiliţi în străinătate, care vin special în ţară ca să se aprovizioneze cu fructe şi legume eco.
Nico Nicoleta, unul dintre utilizatorii site-ului, spune că „vin să fac cumpărăturile în România. Vreau ardei capia şi ceapă de apă, pentru zacuscă", într-un comentariu postat pe internet.
„Ne-am gândit să oferim şi facilităţi celor care accesează pagina noastră, după care vin să cumpere de aici. Am vorbit cu toţi comercianţii, iar cei care vin şi spun că au accesat pagina de pe Facebook, beneficiază de cinci la sută reducere, la orice categorie de produse. Avem clienţi braşoveni, turişti şi mulţi români care locuiesc în străinătate", declară Cătălin Bădiţoiu.
Pagina de Facebook este foarte im