În unanimitate de voturi consilierii locali municipali au votat organigrama, statul de funcţii şi numărul de angajaţi pentru aparatul de specialitate al primarului. Potrivit noilor reguli, instituţia a renunţat la 70 de posturi din schema de personal, ajungând astfel la 273.
Vestea cea bună pentru funcţionarii publici este că niciunul nu va fi concediat deşi instituţia a fost nevoită să îşi restrângă activitatea.
„Aparatul propriu este adus la nivelul încadrărilor. Odată aprobată organigrama Primăriei va trebui ca toate serviciile să-şi prezinte organigrama proprie care să fie aprobată, iar per ansamblu să ne încadrăm în prevederile legii", a precizat primarul Aurel Simionescu.
Acesta spune că reducerea nu va afecta angajaţii pentru că au fost scoase din organigramă 70 de posturi vacante. În plus, edilul şef a spus că noua schemă de personal a primit avizul de la centru, iar acum a mai rămas doar avizarea organigramei pentru instituţiile subordonate.
Reorganizare
Numărul total de posturi al aparatului de specialitate al primarului şi instituţiile publice de interes local cu sau fără personalitate juridică, indiferent de finanţare este de 700 la care se adaugă 10 posturi pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile.
Pe lângă reducerea posturilor la Primărie compartimentele s-au reorganizat în şapte direcţii astfel: Direcţia Juridic Contencios - 24 de posturi, Direcţia Finanţelor Publice Locale - 94, Direcţia Strategii, Programe - 29, Direcţia de Cultură, Sport - 16, Direcţia Arhitect şef - 26, Direcţia Tehnică - 21 şi Direcţia Patrimoniu cu 24 de posturi.