Brandul turistic al României, cu sloganul "Explore the Carpathian Garden", va fi lansat joi la Shanghai. E o invitaţie la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.
Brandul turistic al României, cu sloganul "Explore the Carpathian Garden", va fi lansat joi la Shanghai.
E o invitatie la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde.
Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare.
Sloganul este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta.
Întreaga imagine are un aspect fluid, cu excepţia sloganului din partea de jos.
Brandul turistic al României va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010, la eveniment urmând să participe alături de miniştrii Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Evenimentul va fi marcat şi de un recital al maestrului Gheorghe Zamfir.
Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a României ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspăt, inspirat de un