Controverse în jurul brandului turistic al României – lansat ieri cu fast la conferinţa internaţională din China. Sloganul nu a fost înregistrat pe internet, iar imaginea de promovare seamănă foarte bine cu cea folosită de o companie britanică.
Ministerul Turismului a cheltuit aproape 900 de mii de euro - fonduri europene - pentru brandul de tara dar se pare că a uitat sa il inregistreze pe Internet.
O companie de soft din Bucuresti a reusit sa inregistreze doua site-uri care contin elemente din noul slogan al brandului de tara cu opt zile inainte ca acesta sa fie lansat oficial.
Reprezentantii companiei sustin ca au aflat de noul slogan de pe Internet. Aşadar, carpathiangarden.ro şi carpatiangarden.com apartin unei firme private. Iar explorethecarpathiangarden.ro este inregistrat de o persoana fizica.
HotNews.ro a inregistrat domeniul gradinilecarpatilor.ro pentru a demonstra cat de usor poate fi inregistrat un domeniu, care in mod normal ar fi trebuit sa apartina deja Ministerului Turismului.
Nu e clar de ce reprezentantii guvernului sau firma care s-a ocupat de brand n-au inregistrat domeniile pe net, o operatiune care costa putin si se realizeaza rapid.
Alte dispute sunt legate de sigla. Frunza verde folosita ca symbol al brandului seamănă izbitor cu cea folosită de o companie auto britanică ce promovează transportul ecologic - nota inca de ieri presa de la Bucureşti. In 2009 fostul slogan de tara "Romania Land of Choice" a fost in centrul unui scandal pentru ca sloganul a fost inregistrat la OSIM inainte ca ministerul sa lanseze campania de promovare de catre ieseanului Florin Zamfir.
Controverse în jurul brandului turistic al României – lansat ieri cu fast la conferinţa internaţională din China. Sloganul nu a fost înregistrat pe internet, iar imaginea de promovare seamănă foarte bine cu cea folosită de o companie britanic