Joi, 29 iulie, la Sanghai, în China, România şi-a lansat brandul turistic. FMI trebuie să plece acasă! Iată îndemnul pe care-l lansează reprezentanţilor Fondului omul de afaceri Dinu Patriciu. Un sondaj INSOMAR creditează principalul partid de guvernământ cu doar 13,7% din intenţiile de vot. Franţa vrea să facă o reformă legislativă pentru a accelera întoarcerea în ţara de origine a celor aflaţi în situaţii ilegale.
Joi, 29 iulie, la Sanghai, în China, România şi-a lansat brandul turistic. "Exploraţi grădina carpatină", aceasta este invitaţia! Şi deja au apărut controverse legate de logo-ul folosit, o frunză stilizată, aproape identică cu cea care se regăseşte într-o reclamă a unei companii britanice de transport. Subiectul pe larg în 40 de minute.
FMI trebuie să plece acasă! Iată îndemnul pe care-l lansează reprezentanţilor Fondului omul de afaceri Dinu Patriciu, în contextul în care, în ultimele zile, se tot discută despre cât de oportun ar fi ca România să ia un nou împrumut de la organismele financiare internaţionale. În 40 de minute încercăm să ne lămurim cât de întemeiate sunt criticile la adresa creditorilor.
Pe scena politică PDL îşi continuă trendul descendent. Un sondaj INSOMAR creditează principalul partid de guvernământ cu doar 13,7% din intenţiile de vot, în timp ce primul în preferinţele românilor este PSD-ul. Pe de altă parte, potrivit cercetării, Emil Boc şi Traian Băsescu, sunt personalităţile politice în care românii au cea mai puţină încredere.
Franţa vrea să facă o reformă legislativă pentru a accelera întoarcerea în ţara de origine a celor aflaţi în situaţii ilegale. Informaţia apare într-un comunicat al Preşedintiei franceze după reuniunea de miercuri seară de la Palatul Elysee, consacrată romilor şi nomazilor.
Joi, 29 iulie, la Sanghai, în China, România şi-a lansat brandul turistic. FMI trebuie să plece acas