Cum-necum, ne-am procopsit cu un brand. Ieftin sau scump, copiat sau necopiat – nici nu mai contează. Există, îl avem, e al nostru. Şi??? Care-i gheşeftul? Ce facem de-acum cu el? Care sunt paşii următori? În afara faptului că el, brandul, va fi afişat peste tot cu generozitate, ce se va mai întâmpla? Devine România peste noapte o ţară de vis? Ne transformăm noi aşa, pe nepusă masă, în români ospitalieri, harnici şi zâmbitori?
Va fi de-acum mai ieftin să-ţi petreci revelionul la Sinaia decât în Alpi? Vor fi pensiunile mai curate şi drumurile mai bune? Vom avea pârtii de schi mai lungi şi super dotate? Sau vor fi cumva pachetele de servicii all-inclusive de pe litoral mai ieftine decât cele din Bulgaria şi Grecia? Vor lăsa chelnerii din România şmechereala deoparte şi vor fi mult mai atenţi cu clienţii? Vor deveni agenţiile de turism româneşti serioase, politicoase şi nu vor mai dori să ne jecmănească?
Taromul va oferi peste noapte servicii minunate? Sau poate trenurile vor fi mai curate şi nu vor mai întârzia niciun minut? Şi, spuneţi-mi, vor fi mai puţine gunoaie în noua asta grădină a Carpaţilor? Nu vom mai vedea PET-uri pe râuri şi pungi de plastic prin rezervaţiile naturale? Sau vom putea sta pe terase fără ca, din 10 în 10 minute, să vină câte-un ţigan la cerşit?
Brandul ăsta, cu tot cu milioanele de euro băgate în promovare, va rezolva toate problemele ăstea? Nu de alta, dar măcar să ştiu şi eu de ce ne agităm atâta cu el. Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Cum-necum, ne-am procopsit cu un brand. Ieftin sau scump, copiat sau necopiat – nici nu mai contează. Există, îl avem, e al nostru. Şi??? Care-i gheşeftul? Ce facem de-acum cu el? Care sunt paşii următori? În afara faptului că el, brandul, va fi afişat peste tot cu generozitate, ce se va mai întâmpla? Devine România peste noapte o ţară de vis? Ne transformăm noi aşa, pe nepusă ma