Diferitele variante de caroserie apărute pe piaţă arată un model care aduce şi cu Renault Fluence, şi cu Ford Focus, şi cu Chevrolet Cruze. Noul Logan, nume de cod X52, este un proiect pe care grupul Dacia Renault îl ţine la secret, după cum transmite realitatea.net.
Dacia nu-şi asumă clar niciuna dintre versiunile apărute pe internet sau în diferite publicaţii auto, declarând mai mult neoficial că sunt doar încercări ale pasionaţilor care transpun pe hârtie aşa cum şi-ar dori ei să arate noul Logan, scrie Gândul. Furnizorul blocurilor electrice pentru întreaga gamă Logan şi Duster a declara că există posibilitatea ca noua Dacie să aibă faruri cu leduri.
Proiectului pentru modelul ce va înlocui în 2012 actuala Dacia Logan se află la jumătate. Este de aşteptat însă ca noul model să aibă o înfăţişare mai modernă, produsul fiind încă foarte cerut pe piaţa externă. Diferitele variante de caroserie apărute pe piaţă arată un model care aduce şi cu Renault Fluence, şi cu Ford Focus, şi cu Chevrolet Cruze.
Diferitele variante de caroserie apărute pe piaţă arată un model care aduce şi cu Renault Fluence, şi cu Ford Focus, şi cu Chevrolet Cruze. Noul Logan, nume de cod X52, este un proiect pe care grupul Dacia Renault îl ţine la secret, după cum transmite realitatea.net.
Dacia nu-şi asumă clar niciuna dintre versiunile apărute pe internet sau în diferite publicaţii auto, declarând mai mult neoficial că sunt doar încercări ale pasionaţilor care transpun pe hârtie aşa cum şi-ar dori ei să arate noul Logan, scrie Gândul. Furnizorul blocurilor electrice pentru întreaga gamă Logan şi Duster a declara că există posibilitatea ca noua Dacie să aibă faruri cu leduri.
Proiectului pentru modelul ce va înlocui în 2012 actuala Dacia Logan se află la jumătate. Este de aşteptat însă ca noul model să aibă o înfăţişare mai modernă, produsul fiind încă foarte cerut