Vă spun sincer că astăzi am simţit compătimire pentru Udrea. Nu-i iese, pur şi simplu nu-i iese, nici măcar atunci când e plină de intenţii bune. Fie că se duce la inundaţii şi vrea să îi ajute pe sinistraţi, dar ciocolata e împărţită pe geamul negru al jeepului, sau pantofii împărţiţi sunt cu toc, fie că vrea să facă un logo mega-extraordinar pentru ţară, dar se vădeşte că e o făcătură ieftină, pe care ţi-o făceau şi nişte puşti cu un calculator, într-o pivniţă, doar acces la net să fi avut, şi vreo 250 de euro. Ba puştii ăia ar fi ţinut minte şi să cumpere domeniul de internet aferent brandului.
De data asta, sunt convinsă că Elena Udrea miza pe o acţiune de succes la Shanghai. Ea însăşi spunea la lansare că niciodată nu s-a simţit mai mândră de cetăţenia ei. Şi o cred. Probabil se aştepta la o încununare a activităţii sale în domeniul turismului, până acum.E normal să vrea să înscrie puncte pozitive în imaginarul românilor. O aşteaptă, poate, primăria capitalei, sau, de ce nu, ceva mai sus .
Dar, după lansarea cu chinezi îmbrăcaţi în Ştefan cel Mare şi frunze de mâna a doua, nişte capete trebuie să cadă. Cum regina gafelor nu este remaniabilă (cred că suntem convinşi de asta), poate ceva mai jos. Sunt curioasă însă dacă logoul va fi schimbat sau nu.
Nu ştiu dacă aţi observat că Udrea, chiar dacă se luptă cu cei care o atacă, învaţă din gafele sale. Nu va face aceeaşi gafă de două ori. A învăţat să se îmbrace corect şi în concordanţă cu evenimentul, să nu mai fie surprinsă de paparazzi în poziţii nedemne pentru o doamnă, ba chiar să vorbească foarte convingător.Dar nu ştiu cum face de nimereşte întotdeauna într-o ipostază neplăcută, chiar dacă de o natură nouă. Nu ştiu dacă e vorba de ghinion, lipsă de exeperienţă sau de altceva. Şi ea are dreptate, însă. Stăm mai mult cu ochii pe Udrea decât pe orice alt ministru. Dacă gafele lui Udrea erau făc