Veniturile operatorului de telefonie Orange România în cel de-a doilea trimestru al anului au fost de 247 milioane de euro, cu 7,4% mai mici faţă de prioadă similară din 2009, dar mai mari, cu 4,2% faţă de primul trimestru din 2010, a anunţat astăzi compania. Operatorul a inaugurat anul acestaun parteneriat PreePay Suporter şi cu Universitatea Cluj.
Compania avea 10.471.000 de clienţi la sfârşitul lunii iunie, în creştere cu 1% comparativ cu primul trimestru, mai arată reprezentanţii companiei.
Cea mai importantă creştere în cel de-al doilea trimestru, comparativ cu primul, în privinţa veniturilor, a fost înregistrată pe segmentul datelor mobile, unde cunatumul creşterii a fost de 29%.
„Urmând tendinţa din prima parte a anului, nivelul veniturilor a continuat să se stabilizeze şi a consemnat îmbunătăţiri de la lună la lună. Conform estimărilor noastre, cota valorică de piaţă a companiei a crescut datorită evoluţiei ARPU şi a bazei de clienţi cu abonamente. Chiar dacă baza de clienţi prepay a scăzut pe fondul deteriorării condiţiilor economice, estimăm că pe acest segment cota valorică de piaţă a rămas stabilă”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.
Compania, care face parte din grupul Orange France Telecom, a inaugurat în luna martie programul PreePay Suporter şi pentru suporterii Universităţii Cluj, în urma unui partneriat cu clubul clujean, prin care fanii beneficiază de servicii avantajoase de telefonie cu privire la activitatea echipei favorite.