Grupul Orange-France Telecom anunta astazi rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului 2010.
Desi veniturile totale ale Orange Romania au scazut cu 7,4% fata de trimestrul al doilea al anului precedent, pana la 247 milioane de euro, acestea sunt in crestere cu 4,2% fata de primul trimestru al anului 2010, cand cumulau 237 milioane de euro.
“Urmand tendinta din prima parte a anului, nivelul veniturilor a continuat sa se stabilizeze si a consemnat imbunatatiri de la luna la luna. Conform estimarilor noastre, cota valorica de piata a companiei a crescut datorita evolutiei ARPU si a bazei de clienti cu abonamente. Chiar daca baza de clienti prepay a scazut pe fondul deteriorarii conditiilor economice, estimam ca pe acest segment cota valorica de piata a ramas stabila” a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.
La 30 iunie 2010, Orange Romania avea 10,471,000 de clienti, in crestere cu 1% fata de perioada similara a anului precedent.
Pe segmentul datelor mobile, Orange Romania a obtinut o crestere cu 29% a veniturilor in al doilea trimestru al anului comparativ cu trimestrul anterior. Cresterea pe acest segment a fost sustinuta in principal de lansarea pachetelor cu smartphone-uri la tarife accesibile pentru un numar tot mai mare de clienti si a optiunilor dedicate pentru accesul la internet pe mobil, precum optiunea My Smartphone.
Pentru detalii privind rezultatele financiare inregistrate de Orange-France Telecom in prima jumatate a anului 2010, va invitam sa consultati documentul atasat.
Multumesc,
Maria Pătrăşescu
PR Officer
www.orange.ro
Europe House
Bd. Lascar Catargiu, Nr. 51-53
Sector 1, Bucuresti, Romania
Grupul Orange-France Telecom anunta astazi rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului 2010.
Desi veniturile totale ale Orange Romania a