După ce vorbeam de un turism prelucrat în Photoshop, iată că acum ne putem vinde la pachet, avînd şi un logo cumpărat de pe un site de fotografie stock. Shutterstock, nici măcar Corbis sau Getty.
O agenţie de creaţie care îţi face un logo avînd cont pe Shutterstock şi primeşte 900.000 de euro pentru asta nu este o agenţie de creaţie, sunt nişte mitocani. Atenţie aici:
“Nu mă pricep la branduri şi mărci, dar acest produs a fost achiziţionat în urma unei licitaţii publice de la o mare companie de branding din lume, care a lucrat la brandurile Spaniei, Greciei, Croaţiei, Cubei şi altele”, a declarat Udrea la conferinţa de după lansarea brandului. Ea a adăugat că brandul a fost predat ministerului cu toate drepturile de autor.
Evident că a fost cedat pe drepturi de autor. Tipul care a desenat acea frunză pentru Shutterstock a făcut-o în dormitor, în maxim 10 minute, asta se vede cu ochiul liber. Nesperat, a luat încă 250$ pe ea, sumă importantă pentru individ, penibilă pentru un “brand” de ţară. Cît despre “marea” firmă de branding, eu nu găsesc ceva despre THR-TNS. Dacă mă poate ajuta cineva…
Nu pot să mai adaug altceva. Mă gîndesc cîţi studenţi la Arte avem, cîte alte zeci de agenţii de creaţie româneşti ar fi făcut un logo original. Vă ofer un link, un exemplu de cum se face treabă.
LATER EDIT: Dacă tot e pe bază de internet şi boscheţi, atunci propun un nou logo
După ce vorbeam de un turism prelucrat în Photoshop, iată că acum ne putem vinde la pachet, avînd şi un logo cumpărat de pe un site de fotografie stock. Shutterstock, nici măcar Corbis sau Getty.
O agenţie de creaţie care îţi face un logo avînd cont pe Shutterstock şi primeşte 900.000 de euro pentru asta nu este o agenţie de creaţie, sunt nişte mitocani. Atenţie aici:
“Nu mă pricep la branduri şi mărci, dar acest produs a fost achiziţionat în urma