Cu numai o zi înainte de lansarea noului brand turistic şi a logo-ului, în cadrul evenimentelor dedicate Zilei Naţionale a României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, a apărut în presă noul slogan: "Explore the Carpathian garden". Sursa: EXCLUSIV EVZSursa: Ministerul Turismului
1 /.
Chiar dacă reprezentaţii ministerului au infirmat informaţiile, EVZ a intra, cu câteva ore înainte de lansare, în posesia unei imagini care conţine logo-ul şi sloganul noului brand turistic. Astfel că, noul logo este reprezentat de o jumătate de frunză verde.
Reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului au infirmat ieri informaţiile apărute în presă, conform cărora noul brand turistic al României este "Explore the Carpathian garden". În ceea ce priveşte informaţiile privind noul logo, reprezentanţii MDRT au decalarat pentru evz.ro că acestea nu au fost furnizate de către instituţie.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, în urmă cu două zile în cadrul emisiunii "Naşul", că noul slogan va face trimitere la ceea ce are România competitive în acest moment: frumuseţea naturii.
Însă, ieri, Elena Udrea a fost întrebată la Shanghai despre informaţiile apărute în presă. Aceasta nici nu a confirmat, dar nici nu a infirmat: "Nu am venit până la Shanghai ca să fac anunţul cu 12 ore înainte de eveniment. Puteam să fac anunţul de la Bucureşti! Am venit până aici ca să stric acum surpriza?", ar fi spus Elena Udrea, au declarat pentru evz.ro surse din delegaţia care o însoţeşte la Shanghai.
Noul brand turistic al României a fost lansat la Shanghai, ca urmare a vizibilităţii deosebite a evenimentului, susţin reprezentanţii ministerului.
Elena Udrea susţine că elementele din logo sunt originale
Ministrul Turismului a declarat, la Shanghai, că autorităţile se află în legalitate în ce priveşte respectarea drepturilor de autor în realizare