Linia de haine „Material Girl“, creată de starul pop şi de fiica acesteia, Lourdes, va fi lansată pe piaţă în august, în lanţul de magazine Macy’s din Statele Unite. Starul pop s-a implicat până la ultimul detaliu în campania de lansare a colecţiei „Material Girl“ şi a realizat chiar ea o şedinţă foto cu actriţa Taylor Momsen, imaginea brandului.
Fotografiile au fost făcute în Manhattan. Colecţia, dedicată adolescenţilor, a fost concepută şi desenată de Madonna şi de fiica ei Lourdes, în vârstă de 13 ani, în colaborare cu Iconix Brand Group, una dintre cele mai importante companii de textile din lume.
„Madonna a intervenit şi a reorganizat totul, a aranjat lucrurile astfel încât în şedinţa foto s-a simţit propriul ei stil", a spus Momsen (17 ani), vedetă a serialului „Gossip Girl". Şi Lourdes (pe nume de alint Lola) a stat tot timpul pe lângă mama ei: „Lola a fost cu noi toată ziua, împreună cu ea am aranjat şi am sortat hainele pe care trebuia să le îmbrac pentru şedinţa foto", a adăugat ea. Brandul „Material Girl" va fi lansat luna viitoare în lanţul de magazine Macy's din Statele Unite. Cântăreaţa a semnat cu această firmă un contract de exclusivitate încă din luna martie.
Hainele, potrivite şi pentru şcoală
Colecţia „Material Girl" , care poartă numele unei piese de pe albumul „Like A Virgin", va fi alcătuită din haine, încălţăminte, genţi, accesorii şi bijuterii. Hainele pot fi purtate şi la şcoală. Deşi are şi o tentă actuală, linia vestimentară este inspirată din perioada anilor '80 şi a unor hituri ale reginei pop, printre care se numără „Papa Don't Preach", „Like a Virgin" sau „Lucky Star".
Madonna a mai lansat, în urmă cu trei ani, colecţia „M by Madonna", în colaborare cu lanţul suedez de magazine H&M. Colecţia, care s-a epuizat la numai câteva ore după lansare în magazinele din oraşul Stockholm, a fost alcătuită din rochii chi