Vânzările de produse lactate proaspete ale Danone în România au crescut în primul semestru cu peste 10%, comparativ cu perioada similară din 2009, se arată într-un anunţ al companiei. Danone a mai raportat, referitor la Europa, creşteri de peste 10% ale vânzărilor de produse lactate proaspete pentru Ucraina, Polonia, statele scandinave şi Danemarca. În restul lumii, avansuri similare au fost înregistrate, printre altele, în SUA, China, Brazilia, Argentina şi Japonia. La nivel de grup, vânzările de produse lactate proaspete au urcat cu 7,1% în primul semestru. Pe acest segment, grupul a realizat venituri de 4,75 miliarde de euro, comparativ cu 4,26 de miliarde de euro în primele şase luni ale anului trecut. "Rezultatele noastre pe primul semestru al anului confirmă demarajul puternic în 2010. Continuăm să investim în ţările, produsele şi mărcile care au un potenţial puternic (...). Continuăm simultan să ne concentrăm pe productivitate, care este critică în lumina preţurilor volatile la materiile prime. De asemenea, generarea de flux de numerar continuă să crească în mod constant. Investiţiile, productivitatea şi fluxul de numerar sunt esenţiale deoarece acestea construiesc performanţele de astăzi, dar şi cele viitoare ale Grupului Danone. Performanţa noastră la mijlocul anului ne permite să creştem aceste perspective pentru 2010, să ţintim un volum de vânzări în creştere cu cel puţin 6%, o marjă operaţională stabilă şi o creştere a fluxului liber de numerar de cel puţin 10%", declară Franck Riboud, preşedinte Danone Group.
Vânzările totale ale grupului au crescut în primul semestru cu 7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 8,36 miliarde de euro, şi cu 9,8% în volum. Profitul net al Danone a urcat în prima jumătate a anului cu 10%, în termeni comparabili, la 848 de milioane de euro.
Vânzările de produse lactate proaspete ale Danone în Româ