Ciprian Pădure (43 de ani) a schimbat sensul cuvântului majordom. El externalizează serviciile pe care le făcea şeful personalului în casele nobililor. Admirator al monarhiei, Ciprian a transferat clienţilor săi loialitatea pe care i-ar fi arătat-o unui rege. Pentru ei face cumpărături, servicii de curierat sau de taxi.
Când a început afacerea „Agenţia de majordomi", în 2006, Ciprian nu avea bani. Avea doar voinţă şi o idee despre care auzise cu ani în urmă şi care îi rămăsese în minte: o firmă din Marea Britanie care făcea non-stop servicii diferite pentru clienţi. Spre deosebire de el, ei aveau avion personal, limuzine şi un număr special la care clienţii sunau pentru a li se împlini „dorinţele". A hotărât să preia ideea la nivelul la care să o poată pune în practică şi în România.
„Agenţia de majordomi" formată doar din Ciprian şi partenera sa de viaţă, Gina, le oferă clienţilor „orice" fel de servicii. „Îţi fac cumpărăturile, îţi plătesc facturile, îţi plimb câinele, îţi tund iarba, fac rezervări sau le anulez, fac pe şoferul, duc sau aduc copiii de la grădiniţă sau de la şcoală, îţi duc maşina la spălătorie, hainele la curăţătorie, iar la sfărşitul zilei îmi fac timp să fiu confident sau, de ce nu, chiar prieten, fără să conteze dacă eşti contabil, manager, copywriter, secretară, preşedinte de stat sau altceva", spune Ciprian. Serviciul e disponibil 24 din 24, iar preţurile - care pornesc de la 10 lei, dar cresc în funcţie de efort - sunt negociabile.
Ciprian ştie că, în mod normal, un majordom stă în casa clientului său, dar spune că, de afară, el poate face mai mult. La un moment dat, şi el, şi soţia sa au purtat mănuşi albe şi veste, ca să arate cât mai autentic. Au renunţat în timp, pentru că nu le puteau purta pe stradă. „Atunci când omul aude de majordom se gândeşte la persoana aia din casă, şeful angajaţilor, şi spune că nu are nevoie de