… e un experiment la care ma gandesc de ceva vreme, dar n-am gasit niciodata ocazia potrivita sau ragazul necesar. Ma gandeam ca toate energiile consumate in comentarii si schimb de replici pe aceasta platforma ar putea fi, macar la rastimpuri, focalizate pe un proiect specific. Ar fi interesant de vazut cat de inteligenti si de creativi suntem cand avem de rezolvat o sarcina precisa.
Bunaoara, un slogan de tara care sa fie mai bun decat “Romania – explore the Carpathian garden“. Din punct de vedere al brandului de tara turistic, nu mai conteaza acum, dar asta nu inseamna ca exercitiul e futil. Dimpotriva. De castigat, are de castigat toata lumea. Participantii, pentru ca-si mai dezmortesc neuronii si isi testeaza creativitatea. Oficialitatile, pentru ca s-ar putea vedea obligate sa recunoasca faptul ca exista in electoratul pe care-l “administreaza” resurse ce merita exploatate mai cu folos decat “firme specializate”. Sau nu. Dar, chiar daca experimentul se va dovedi un esec, va fi un esec graitor. Un esec din care vom avea de invatat – bunaoara ca nu ne putem folosi inteligenta pentru a construi, ci doar pentru a darama, injurand. Tot e ceva.
Va propun, asadar, un brain-storming pe internet – un schimb de idei, in care fiecare poate folosi sugestiile altuia, le poate modifica putintel sau schimba radical. Fiecare poate critica – daca spune, pe scurt, de ce “nu merge” sau “nu tine” – si fiecare isi poate expune propriile variante – daca spune, pe scurt, de ce “ar merge” sau “ar tine”. Ca la orice brain-storming, unele idei se pot dovedi naive, nastrusnice, complet off. Dar ele pot pregati terenul pentru alte idei, cat se poate de creative.
Ca baza provizorie de pornire, va prezint cateva sloganuri din vecini:
Bulgaria
Vecinii noştri de la sud şi-au lansat brandul de ţară în 2008, insistând pe moştenirea culturală tracică, pe serviciile